Mi a cseriti?

cseriti-adomanybolt-budapest-slide-mi-a-cseriti

A CSERITI márka | A CSERITI = CSR?

Mi a CSERITI?

A CSERITI a közösségi jótékonyság, a felelős gondoskodás márkája. Nem csak fogalom, márkajel, hanem szemléletmód, életforma is.

A CSERITI a jótékonyság új dimenziója:

  • Innovatív társadalmi vállalkozás a szociális gazdaság éledező világában;
  • Vadonatúj társadalmi márka és közösségi szolgáltatás;
  • Hátrányos helyzetűek foglalkoztatását elősegítő szervezeti forma;

A CSERITI egy ernyőmárka, mely alá a Cseriti Szociális szövetkezet több lépcsőben jótékony, társadalmilag hasznos projekteket generál.

a társadalmi felelősségvállalás jegyében végzünk összetett, a fenntarthatóságot és atudatos fogyasztást szem előtt tartó tevékenységet szociális szövetkezeti keretek között.

CSERITI – innovatív társadalmi márka

CSERITI – különleges társadalmi vállalkozás

CSERITI – integrált közösségi szolgáltatás

CSERITI – a jótékonyság zöld oldala

CSERITI – az intelligens lomtalanítás megoldóképlete

CSERITI – új hívószó a CSR világában

CSERITI – segítő barát a társadalmi felelősségvállalásban

CSERITI – a fenntartható fejlődés zsoldosa

CSERITI – segítő barát a társadalmi felelősségvállalásban

CSERITI – mintaértékű projekt a szociális gazdaságban

 

vissza az oldal elejére

A CSERITI márka

CSERITI – a jótékonyság, a felelős gondoskodás márkája

Komplex szociális brand: egyszerre gondolat, eszme, szolgáltatás, termék és mozgalom

A CSERITI-t a jótékonysági szektor prémiummárkájává szeretnék fejleszteni, elsősorban az újdonságra leginkább fogékony trendkövető korosztályok megszólításával. Új márkaként elsősorban egy erős pozicionálással szeretnénk a CSERITI-nek eredetiséget és megkülönböztetést adni, felépíteni a CSERITI jól körülhatárolható személyiségét. Kidolgozott márkastratégia alapján végezzük a márkaépítési teendőket, külső szakmai támogatók segítségével.

A „márkázott jótékonyság” célja, hogy a CSERITI a közösségi összefogás, a társadalmi felelősségvállalás szimbólumává váljon. A CSERITI a hétköznapi jótékonysággalkapcsolatos társadalmi gondolkodás fejlődését és a személyes cselekvési hajlandóságot hivatott erősíteni.

 

vissza az oldal elejére

A CSERITI = CSR?

A CSERITI-nek már a nevében is benne él a CSR, annak minden értékét jól tükrözi.

De ez fordítva is igaz: minden CSR egy kicsit CSERITI is! A CSERITI egyetemes hívószó lesz a CSR világában.

A CSERITI-küldetés teljesíthetővé tételének záloga az összefogás az elkötelezett társadalmi felelősségvállalás legnagyobbjaival. Velük összefogva mutathatjuk meg a CSR valódi erejét egy belső, tudatosító kampánnyal, hogy a multinacionális cégek fiataljai a társadalmi beágyazódás elősegítőiként követendő példaértékkel válhassanak a CSERITI-életforma és gondolatiság fő fáklyavivőivé!

CSERITI & VÁLLALATOK. Kérjük a vállalatvezetők, menedzserek segítő közreműködését ahhoz, hogy cégüknél, szervezetüknél ajtót nyithassunk a CSERITI gondolatiságának, ill.projekteket kínálhassunk a CSR tevékenységhez és a vállalati ÖNKÉNTES programok (pro bono) színterévé válhassunk.

vissza az oldal elejére

 

 

cseriti-adomanybolt-erzsebet-utalvany-elfogado-hely-2 cseriti-adomanybolt-tudatos-vasarlo-utalvany-elfogado-hely

Partnereink

joobla